Gå til innhold

Elsker dere med lyset på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å slappe av i fullt lys....Andre som har det slik? Trenger ikke ha det fullstendig mørkt, men et mørkt rom med bittelitt lys, gjerne et stearinlys syns jeg er best:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg der... Jeg liker best å ha lyset av eller stearinlys. Det siste er kanskje der koseligste

Skrevet

Jeg liker ikke å ha det helt mørkt. Jeg liker å se mannen min, spesielt hans mer private deler. ;) Han er utrolig flott og opphissende når han er tent! Noe av det flotteste jeg vet er å se at han tar på seg selv - og da må man jo ha litt lys. Men trenger ikke flombelysning, det kan bli litt hardt. Leselamper eller lignende funker fint.

  • 2 uker senere...
Skrevet

her er alt lys på :) vi har ingenting å sjule;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...