Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere gi babyen deres tran?

Og dere som ikke skal, hva gir dere istedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det, så blir man så og si tvunget at barnepleier/ jordmor til å gi tran. Litt merkelig egentlig....

Skrevet

Har tenkt å gi d-vit dråper. Får kjøpt det på apoteket

Skrevet

Man får også kjøpt noe som heter D-vitamindråper på apoteket som man kan gi barnet:)

Jeg ga ikke tran til prinsessa, og kommer heller ikke til og gi det til prinsen.. Så her blir det D-vitamindråper ja:)..

Skrevet

Jeg skal gi tran... Har selv fått tran siden jeg var liten, og har fortsatt med det siden. Ingen problemer med å ta flytende tran her i gården, og jeg har tro på at det er det beste! :)

Skrevet

Vi ga d-vitamindråper frem til dattera vår beg med grøt 6 mnd, da fikk hun tran. Hun var da godt over gulpestadiet og dermed slapp vi å risikere at hun gulpet opp igjen tranen som visstnok er veldig vanskelig å få av klærne dersom søl. Ikke gitt noen av delene daglig - har blitt noen perioder vi har vært flinke hver dag og så noen perioder vi har glemt det. Fra hun startet med grøt ga vi det når hun hadde smekke på iforbindelse med måltid. Hun elsket smaken fra første skje og det går fortsatt som en drøm når hun er 1.5 år:) Spør faktisk om mer av og til...For meg er kun kapsler aktuelt,men faren tar tran med henne når det passer :) Vi kommer til å gjøre det samme med lillebroren når han kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...