77modell Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen med forslag til noe godt jeg kan ha til?? Syns det er så forbaska kjedelig..............
Tone & Mari Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Tomat bønner, gulerøtter, kålrabi, salat, erter
77modell Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 tomatbønner er jo godt! Men er det virkelig greit til pølser? Har aldri verken hørt om eller tenkt på
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Varm en pose med frosne grønnsaker og bland det inni stappen. Er fremdeles kjedelig men litt mer smak..
Tone & Mari Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Jepp det er godt.. Mari er ikkje glad i potetstappe, men pasta.. Det er jo så tørt, så eg tømte i en boks tomatbønner.. Og vi likte det alle sammen. Sukkererter og er godt til.. Det knaser Mari dei gangene vi har .
77modell Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 frosne grønnsaker blir det vel i dag, for da slipper jeg reise på butikken igjen:) Skal ikke glemme de andre tipsa heller. Ungene liker jo godt pølse men vi voksne er ikke så gla i det.....Må prøve sprite det litt opp:)
Gjest Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Brunsaus og kokte gulerøtter Mais kolber Amerikansk grønnsaksblanding
Gjest Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 mm, synes pølser med hjemmelagd potetmos er kjempe godt jeg;) elsker pølser... men med litt hvitløk i potetmosen så blir dte mer smak- også synes han jeg bor med at det er veldig godt med sprøstektløk på.
FrøkenSprøken Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Vi pleier å ha kokte/smørdampa rotgrønnsaker til. Eventuelt Amerikansk blanding de dagene vi har dårlig tid. Det hjelper mye å lage hjemmelagd potetmos istedet for de posene. Fort går det også! POTETMOS: Skrell mandelpotet og del de i terninger. Tilsett gjerne litt sellerirot i biter også. Kok dette i vann uten salt til potetbitene er møre.Tøm av vannet. TIlsett kremfløte og mos det med potetmoseren. Tilsett salt til slutt, så slipper du at mosen blir seig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå