Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Altså, nå har jeg vært ute i skogen og gått og faktisk også jogget litt.....huff og huff.......men det var jo deilig å bevege seg da! Men så tenkte jeg så fryktelig mye på den eplekaken du skrøt av på telefonen tidligere idag........og så begynte jeg å tenke så veldig på den sjokoladekaken som jeg lagde for en tid tilbake som det er rømme og meierismør i........tror du at det er veldig farlig om jeg lager en sånn??? Sånn med tanke på det vi snakket om........jeg har jo tross alt vært ute og "trimmet" idag da!!! SU innen butikkene stenger i kveld og ser frem imot en positiv tilbakemelding.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Her kan jeg godt bidra litt om du vil...... Karo jobber sikkert sent så det kan ta litt tid før hun svarer. Nå skal du høre, en sunn livstil har med trivsel å gjøre. Og hva er vel triveligere enn å kose seg med både sjokoladekake og eplekake. Og roper du høyt nok kan det tenkes at du får noen å dele kaka med. Og det er sunn livstil det:o))) Dessuten "brenner" du det jo når du trimmer...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Du er god som gull altså::-) Og om jeg lager kake, så skal du se at jeg roper ja;-D Og den blir faktisk bedre jo lenger den står!!!
Karomamma Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hoho, jobber sent liksom!! Skal si du har vært ute på tur, vil jeg sterkt anbefale deg å få opp energiinntaket. I så måte er en sjokokake med smør og rømme (jeg tror jeg har smakt en sånn en, nam nam...) et ypperlig alternativ! Bør inntas i store mengder, helst langpannestørrelse Var det et greit svar? He he, her sitter jeg med mitt sjette eplekakestykke i dag... Måtte legge meg nedpå litt etter fysiotimen, det var så vondt at jeg ble helt kvalm. Uff, men det er bra nå altså. Kake hjelper mot absolutt alt!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Nå ble jeg glad!!!!! Da skal jeg høre på dere som helt klart vet hva dere snakker om og gyve løs i kveld:-) Men først skal vi på kalkunmiddag til de gamle:-) For når ungene har vært borte noen dager, da må hele familien samles såklart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå