Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hva svarer der på dette når dere er på intervju til jobb el. Jeg syns det er litt vanskelig å komme med en konstruktiv og ikke altfor negativ ting som setter meg selv i et litt dårlig lys. Samtidig ser jeg jo den at man ikke bare kan nevne det positive. Hva er negativt på en positiv måte??
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 For min del ville jeg sagt.... Treg om morgenen så jeg må stresse:) B-menneske. At jeg ofte ikke tør å si i fra til de som er over meg i stilling, selv om jeg vet jeg har rett! Vanskelig å vinkle det positivt kanskje....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg bruker si noe om at jeg aller helst skulle hatt løst alle problemer med en gang (og det gjerne før de oppstår) så jeg må jobbe med å finne realistiske tidsaspekt for når jeg skal kunne forvente at alt skal være på stell slik kundene vil ha det. Jobber med leveranse innen IT.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Takk til dere som har svart.. Flere?
Gjest Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Et eksempel ( som du selvsagt ikke kan bruke med mindre dette er beskrivende for nettopp deg...:-) :At du er perfeksjonist. Dette kan være positivt i den forstand at du vil være grundig og fullføre oppgavene dine ordentlig, men det kan også være negativt hvis dette forhindrer deg i å være effektiv og viss dette betyr at du stadig vil være misfornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå