lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 er så redd for å føde vaginalt hvis babyen ikke snur seg riktig vei. men hvis jeg ønsker ks, får jeg det da? selv om bekkenet mitt er stort nok til å føde vaginalt?
It's all about me Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Kommer an på hvilket sykehus du skal på. På Haukeland må du nok kjempe hardt, mens på Voss er det nok ikke noe problem.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg kjenner en som fødte vaginalt med seteleie baby og det gikk kjempebra!! =) Og tok ikke leng tid heller =) det går nok helt fint!
2hærligegutter Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Tror ikke det er mange som nekter deg det, noen er nok veldig i mot ks, men de fleste er greie med det til setefødsel, og så har de en grense på 4kg. Så hos meg var det uansett uaktuelt siden babyen ble målt til 4300 gr fødselsvekten var 4220 gr
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 ok. ja vet at de fleste klarer det fint. men jeg er redd alikevel. ikke det at det frister med ks heller. møkka situasjon egentlig.
Lillesnuppis Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Jeg fikk keisersnitt når jeg skulle ha min datter. Var på røntgen for å måle bekkenet og det var stort nok til at jeg kunne ha setefødsel,men de sa det var så stor påkjenning på både mor å barn at de bestemte keisersnitt.
olla Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Vet om 1 som fikk tilbud om keisersnitt, men valgte epidural, og fødte vaginalt, det gikk kjempefint!! Så har jeg ei venninne som ikke torde, hun fikk keisersnitt, men et leven uten like etterpå....pga snittet. Hvor lenge er det til termin da?? Min snudde seg ikke før mot slutten.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 takk. jeg er er i uke 35 nå. så han kan jo fortsatt snu seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå