Nenya^juni2010 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg har tenkt å prøve kjoler for å finne ut hva jeg passer og hva jeg ikke passer osv. Når det er gjort bestiller jeg kjolen på nett. Tror dere de blir irritert i butikken da? hvis jeg ikke kjøper noe der akkurat da, må jo si at jeg må tenke på det og sånn da. Det må jeg jo uansett... men ja.. lurer litt:)
1prinsesse+2engler Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Du sier jo ikke noe om at du ikke skal kjøpe kjole der. Som du skrev..."du må tenke på det". Det er jo en stor og viktig avgjørelse! Man må jo få prøve, slik man gjør med andre klær. Og kanskje ikke akkurat den butikken har noe du liker. Blir de sure, så hadde jeg gitt en laaaaaaaaaaaaaaang f.... i det!!!
miss blithe Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Du er ikke forpliktet til å kjøpe, men forbered deg på at de gjør alt for å selge.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg prøvde kjoler og fikk kjempegod hjelp, men ikke følelsen av at jeg måtte kjøpe noe der og da. Jeg sa at jeg ville ha med meg forlover eller mamma først før jeg bestemte meg. Så jeg var hjertelig velkommen tilbake uten sure miner. Jeg prøvde jo samtidig å gi et inntrykk av at det var hos de jeg kom til å kjøpe da. Men heldig som jeg var, fant jeg drømmekjolen på finn.no. For det er jo ikke sikkert du finner den brukt på nettet. Har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke kjøpte hos de, for de var ikke villige til å gi meg noen pakkepris selv om jeg spurte om pris på alt av tilbehør, pluss dress til mannen og kjoler til brudepiker. Så sånn sett var de jo egentlig dårlige til å selge og kan takke seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå