Gå til innhold

Går bare ned i vekt..


Thea født feb09. Termin mai11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det er farlig og ennå gå ned i vekt når man er i uke 17. Jeg fortsatt plaget med kvalme og gitt til begynne med ned i vekt. Men så klarte jeg holde vekten stabil. Nå har jeg igjen gått ned litt, ikke mye, men litt. Vet dere om det er farlig for barnet nå som jeg er kommet så langt. Prøver og spise godt, men blir kvalm og da resulterer det bare i at jeg kaster opp:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er farlig. Jeg var plaget med ekstrem svangerskapskvalme og gikk bare ned i vekt. Bebisen tar det den skal ha fikk jeg beskjed om:) ¨Hvis du går alt for mye ned i vekt, kan du jo høre med legen. Viktig at du får i deg veske i allefall.

God bedring:)

Skrevet

Ikke spis så mye om gangen! Det er mitt råd, jeg kunne ikke spise meg mett de første mndene.. Måtte spise litt og litt, var kvalm da også, men da kasta jeg ikke opp!

Tror ikke det er farlig for babyen, de får jo den næringen de trenger uansett!

Jeg gikk ikke opp noen ting før i uke 21. Og nå har jeg gått opp 12-14 kg og er i uke 34+2.

Skrevet

Heihei. Jeg å har vært mye plaget med kvalme og oppkast. For meg gav det værste seg i uke 16-17, men har vært noen kvalme dager etter det. Er nå 20uker, å har gått opp 2 kg. Var på ord ul, å der kunne de se en frisk liten tass som hadde utviklet seg helt etter skjema og termin ble flyttet noen dager frem til og med. Jordmor kunne å se at han var god å rund i magen, noe som tydet på at han hadde det veldig bra å fkk i seg alt han trengte!!!

Så lenge alt står bra til med de søte små tror jeg vi bare skal være glad for at vi ikke må slite med ekstra kilo også =).

 

Samme som VenterJente071008, så har jeg kunne spist meg mett de siste to dagene. Spis lite, og begynn tidelig.

 

Noe som har hjelpt på humøret og energien etter spyingen gav seg er E-Vitamin og B-Kompleks vitamin. Det fikk appetitten min tilbake!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...