♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Sender dere ett takkekort eller ett for hver gave? Hva gjør jeg når storesøster også fikk gave? Går det greit å ha et bilde av lillesøster og skrive at storesøster også takker for gaven. Evt. vi takker for gavene til jentene da lillesøster ble født. Hva gjorde dere?
Joikaboll@ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vi kjøpte kort på kortshop.no Var plass til 8 bilder på kortet, så det blei noen bilder fra dåpen og noen andre. Der kan du også skrive hva du vil på hvert enkelt kort. Genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå