M&K+Påsan <3 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Når det kommer til pulverkur osv. Å hva er best? Jeg vil ta en skikkelig slanking, får å komme ned på di kg jeg føler meg bra i , etter det vil jeg endre kostholde mitt å trene mer.. Men trenger liksom litt styrke til å komme igang, derfor vil jeg ha en av disse jukse kurene..
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Er vel ingen pulverkurer som funker... Hvor mye skal du gå ned da?
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Juksekurer er bare døden om du vil ned i vekt. Du går ned og legger på deg igjen med en gang. Det er fantastisk å begynne med mindre mat og mer trening.. Ofte forsivnner da 2-3-4 kg de første ukene, og det er like mye kickstart som en hvilkensomhelt pulverkur kan gi deg. Men normal slanking (mindre mat - mer trening) kan man gå ned opptil en kg i uka.
M&K+Påsan <3 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg prøver, men skjer liksom ikke så mye ..Å jeg føler jeg blir mer motivert om jeg ser litt resultater .. Jeg vil ned 10 - 15 kg. Men jeg vil endre kostholde mer og mer etterhvert, men jeg trenger å se litt resultater .. Nå ender det bare med at jeg gir opp å trøste spiser ..
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Kjøp ketolyseboka! Det er ingen pulverkur, men slank med mat! Og ja, trening er viktig uansett! Nå kaster jeg litt stein i glasshus, men dog.. Jeg har gått ned 22 kg på ketolyse nå, funker som bara det
M&K+Påsan <3 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2008 Takk Det er jo kjempe bra !!! Hvor lang tid brukte du på det ?
Papegøyeblomst Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Det enkleste er også det farligste - amfetamin... tilogmed grete roede har innrømmet at hun har brukt det. Men for all del, anbefales ikke. Men helt enkelt svar på sp.målet ditt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Nå har vekta stått sille i 2 mnd da, men begynte i januar. går kjapt ned, men blir fort lei
Inga Bling Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Man slanker seg enklest ved å sørge for at man forbrenner mer enn hva man bruker. Det er faktisk den eneste måten å gjøre det på. Dette kna du gjøre på to måter Minke inntaket av kalorier Øke forbrenningen av kalorier Kort sagt. Spis mindre og trim mer. Det er faktisk så enkelt.
hit og dit Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Signerer sjiraff. Satsa sjølv på meir trening og og sunnare og mindre mat. Gjekk ned fra 59 til 51 på kort tid. Etter dette så var det kjempelett å fortsette med sunt kosthold, for vanane var allereie etablert.
SunRoad. Skrevet 26. august 2008 #11 Skrevet 26. august 2008 Enig med Palmesus, ketolysekuren er bare helt fantastisk Jeg har gått ned 14 kg på 12 uker Sjekk www.ketolyse.no
♥Jente03-Gutt06♥ Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Meld deg på LIBRA kurs. Der spiser man hver 3-4 time, to første ukene veier du maten, men du kommer fort inn i det. Tok av meg 13 kg på ca 8 uker.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. august 2008 #14 Skrevet 26. august 2008 De to enkle tiltakene til inga-bling gjør meg sur, det fungerer ikke slik for alle dessverre. Så ikke vær så bombastisk at du påstår det! Forbrenningen til veldig mange er nok mer sammensatt enn som så. For eksempel har dette med hvordan blodsukkeret til hver enkelt mye å si med hva, hvordan, hvor ofte osv. man bør spise foir En annen ting jeg syns er rart er at flere anbefaler ketolysekuren uten å ane noe om personen som skal slanke seg. Ketolysekuren er jo en slankekur for de som er minst 10-15 kg overvektige. Man skal heller ikke amme eller være gravid.
Inga Bling Skrevet 26. august 2008 #15 Skrevet 26. august 2008 Tull og dritt. Spiser du mindre enn hva du forbrenner vil du gå ned. Banna bein. Joda det finnes folk som har lav forbrenning, men da får de lette på ræva og komme seg i aktivitet. Og skal man spise begrenset vil man automatisk legge seg på et kosthold som ikke er forstyrrende for insulinnivå, fordi da må man få mest mulig ut av den maten man spiser, og kan ikke tylle i seg loff og cola. Man trenger heller ikke spise mindre. Man kan bare trene mye mer. Ut og jogg to timer om dag. Helt sikker på at det også vil virke.
Leirha Skrevet 26. august 2008 #16 Skrevet 26. august 2008 Ja, ketolyse er meget effektikvt, hvis du syns dette er det rette for deg. Kjenner mange som har rast ned i vekt med dette, men det må bli en livsstil, og det orker de færeste av dem. Prøvde det selv.... Men uaaktuelt. spiser ikke kjøtt jeg, elsker poteter.... så fynka dårlig.
Gjest -<<- Skrevet 26. august 2008 #17 Skrevet 26. august 2008 Hvem mener du ikke ville gå ned i vekt av å forbrenne mer enn de forbrukte, a? At de fleste vil ha utbytte av å spise ofte, men lite for å holde en jevn forbrenning etc. er vel ikke noe motargument.
Sassy. Skrevet 26. august 2008 #18 Skrevet 26. august 2008 For meg fungerte det greit å ha en "matdagbok" der jeg skrev og reknet ut alle kalorier hver dag. Den enkleste måten da er å feks registrere seg på nett hos Grete Roede (vektklubben.no), der en skriver inn hva en har spist og mengde så regner den ut kalorier for deg. Da blir en mer bevisst hva en putter i seg, og ser mer hvor mye "tullespising" har å si for kalori-inntak. Begynte også å trene litt mer (her er det ikke snakk om mye, men gjerne en halvtime-times spasertur til dagen. Jeg byttet ut en del matvarer med magrere varianter, men spiste ubegrenset av fisk og grønnsaker, + en del frukt spiste eg også. Hadde en dag i uka der jeg spiste det jeg ville av godteri, da klarte jeg fint uten resten av uka :-) Jeg gikk ned i snitt 1 kg i uka.
lille sprelle Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 Spørs vel på om man er på jakt etter å gå ned og bli der eller å gå ned og så opp igjen? Sunt kosthold med trening minst 3 ganger i uka og regelmessige måltider. Max 0,5 kg ned hver uke. Da har du sjansen til varig nedgang! (ps det bør ta like lang tid å gå ned som det tok å gå opp......)
2søtesmåh Skrevet 26. august 2008 #20 Skrevet 26. august 2008 Juksekurer er ofte bare tapt vann og avfallstoffer som viser nedgang på vekt, men ikke færre cm der man ønsker...... Den beste, mest effektive og varige slankekuren er å endre livsstil litt etter litt... Ketolyse.... ett eller annet er nok bra, men vil man leve resten av livet slik? Det er det man må finne ut når man setter igang. Små endringer i livsstil kan gjøre underverker på kort tid, samt man greier å "holde ut" resten av livet... F.eks start med å bestemme deg for å kutte ut all drikke bortsett fra vann og evt melk til daglig.. skal kun inntaes på lørdager og i "selskap". Bonus hver lørdag du kun drikker vann ) Neste trinn kan være å konsekvent spise litt tomat og agurk til middag (før midag om det f.eks er grøt eller annet som ikke passer)..eller andre grønnsaker du liker....Etter det kan man f.eks slutte å spise etter klokka 1900, eller senest 3 timer før leggetid... (ALDRI etter 1900 da...bortsett fra lørdager/fest) Enda ett trinn videre kan være å spise bare frukt til frokost.... Eller bare frukt før 1200.... SÅ kan man i tilegg til disse endringene starte med fysisk aktivitet. F.eks en fast dag i uken i svømmehall. Når det er innarbeidet og blitt en vane, kan man legge inn en 1-times gåtur i løpet av uka... Husk at alle disse endringene er for resten av livet, så de må ikke være store, eller ta mange av gangen. Hver endring må innarbeides før neste trår i kraft..Ikke start med noe du ikke kan se for deg at du kan gjøre resten av livet.... Ikke la deg påvirke av helseblad osm sier at om du trener mindre enn 5 timer i uka, så kan du like gjerne la være, eller at pulsen må være så høy minst tre timer hver dag for at du skal kunne gå ned i vekt...Eller at melk gjør deg fet og poteter likedann osv... Vi vet alle hva som er sunt, og med slike små endringer tar man små steg av gangen mot en livsstilendring mot et sunnere og letter liv...Dette med å kutte ut brus og å få i seg grønnsaker før middag ( evt i tillegg drikke en spiseskje kaldpresset olivenolje sammen med 100% fullkornbrød, en skive, før middag)er veldig enkelt og gjør at man kan miste mange kilo fort..Som kick start.... Har prøv dette selv, med hell og vekta går,etter 2 år, fortsatt ned, sakte, ja, men 5-7 kilo forsvant i løpet av under et halvt år, og ikke bare "vannkilo", de var veldig synlige ) Totalt har jeg vel mistet en 10-12 kilo
Gjest Skrevet 26. august 2008 #21 Skrevet 26. august 2008 tell kalorier og sørg for at du ikke får i deg mer enn et bestemt anntatt om dagen. Aner ikke hva du veier men la oss si at kroppen forbrenner ca 1300 kalorier i døgnet uten at du beveger deg. Altså dette antallet trenger kroppen din for å pumpe blod rundt i kroppen, for at organene skal fungere, pusting etc..Om du da spiser 1300 kalorier om dagen vil det altså være fysisk umulig å ikke gå ned i vekt om du beveger deg normalt.. Og 1300 kalorier er ikke såå lite. Du må bare prioritere riktig så kan du spise litt av det meste. Pass på at du spiser frokost hver morgen. Spiser du litt ekstra en dag kan du legge inn litt ekstra trening.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #22 Skrevet 26. august 2008 Jeg gikk ned 10 kg på Nutrilett og holdt meg der siden. Men så var jeg bare 14 år da, så var sikkert bare valpefett som hadde gått av uansett. Hvis du vil gå ned i vekt; spis sunt og beveg deg mer! Nix brus, sjokolade etc. Trill deg en tru daglig med barnet ditt, om du allerede gjør det, ta deg lengre tur med flere bakker. Lykke til!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå