Joikaboll@ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Sitter på postbanken nå, men aner ikke hvilket fond jeg skal velge. Aksjefokus Europa Folkefond Fremtid Global Global eindom Kombispar Norge Rentespar Alt tilhører selvfølgelig postbanken :-) Og ja, det står sikkert på banken sine sider hva som lønner seg og hva de ulike fonda er. MEN, jeg spør her jeg ;o)
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hvis du ikke har etablert sparing i fond allerede så hadde jeg ikke begynt med det før økonomien var mer stabil ute i den store vide verden. Mine fond er verdt mindre enn hva jeg har betalt inn i disse sager, og jeg har stoppet innbetalingen på to av de foreløpig. Setter heller pengene på høyrentekonto og betaler de heller inn på fond da ting går bedre der ute. Nå er det vel nesten garantert tap å spare i fond..
Joikaboll@ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Ups... da venter jeg litt da. Takk for tipset.
^*^Ma85^*^ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 jeg solgte nettopp leiligheten min og sitter igjen med en pen liten slant. spurte banken hvilket fond jeg skulle velge, men fikk kjapt beskjed om at høyrentekonto var klart best alternativ nå
heiraa Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Gå inn på sidene til Dine Penger. De har rangsjering av de ulike fondene.Utfra resultater, omkostninger osv. Det anbefales gjerne å velge forskjellige fond, fekst. ett globalt fond og et norsk fond. Selv har jeg spareavtaler i 3 ulike Skagen-fond, og - iallefall hittil - har Skagen gjort det veldig bra på fondene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå