Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Min bestevenninne har store problemer med ekteskapet sitt.. Han er "eksplosiv" og krangler.. Respekterer henne overhodet ikke! Kommer alltid for sent hvis de skal noe, er aldri hjemme til rett tid hvis de har gjester, og blir sint hvis hun påpeker det. Han går på sexhibition messa, alene, selvom hun ber han bli hjemme.. Han holder på ute om kvelden, og hun har ikke noe med hvor han er osv.. Nå klager han tilogmed på at hun er kledd så kjedelig!!! Og krangler halve natta pga det. Han oppfører seg, og kler seg, som en tenåring fremdeles, mens hun kler seg voksent. Synes ikke det er kjedelig. Begynner å gå tom for råd å gi henne her.. Blir så frustrert! Jeg hadde virkelig laget bråk dersom min mann hadde oppført seg sånn mot meg - det er helt uakseptabelt! Åja, hun krever at han rydder rundt seg og snakker pent til henne - og det er så mye, så han måtte også få lov å kreve av henne at hun kler seg sprekere....... Er jeg helt på bærtur som reagerer?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg synes det er naturlig at du reagerer, men dette er dessverre noe hun må finne ut av selv. Jeg har vært i et usunt forhold, mange påpekte det og ga meg råd om hvordan jeg skulle takle det, men det hjalp ikke før jeg virkelig oppdaget det selv... Bare vær der når hun trenger det. Dette er ikke noe du kan løse... Jeg trodde forresten ikke at jeg hadde blitt værende heller, men det varte lenger enn jeg liker å tenke på!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 HI her.. Jeg sier ikke hun skal gå fra ham - det gjorde jeg ikke engang når hun sa brillene var knust.. Det er ikke min plass å råde noen til skilsmisse, eller å be dem la være.. Men jeg ber henne om å slutte å la seg tråkke på, og å snakke med noen. Men hun vil ikke det heller - likevel skal hun ha mine råd hele tiden. Er så fælt å se på.. Trenger vel bare å få det ut her, for jeg kan ikke ta det på henne heller
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Da virker det som om hun bare trenger noen å snakke med... Kanskje du kan være den som gjør hverdagen litt lettere for henne. Fortsett med å si det du mener, så trenger det kanskje inn til slutt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Sant.. Prøver å bite i meg hva jeg egentlig synes om mannen hennes nå. Og han var en god venn av meg før de ble sammen også, så er ikke sånn at jeg bare ikke liker han HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Tror faktisk jeg ville vært ærlig om hva du synes om mannen hennes, i hvert fall i små doser... Trenger ikke ta hele regla på en dag liksom. Men i hvert fall ikke lyve hvis hun spør..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 sant.. Vi har et felles vennepar som nesten har kuttet kontakten helt med dem, de orker bare ikke han.. Jeg vet jo det, men har ikke hjerte til å fortelle henne det. Er så glad i henne, fælt å se at hun er så lei seg og usikker på seg selv hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå