blond Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg vurderer å bytte ut noen hodeputer for de ser ikke særlig fine ut lenger. Har ikke prøvd å vaske dem for resultatet blir aldri imponerende når jeg vasker dundyna til sønnen min. Putene er mye tjukkere så jeg regner med at resultatet blir nedslående. Bytter dere ut putene med jevne mellomrom (eller ujevne)?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 har ikke hatt puter på noen år. men har kjøpt nå =) Ble mere hjemmekosli =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Kjøper nye etter maaaaaaaaaaaaaaaaaange år. De blir jo helt slappe...hehe...Men da snakker vi 5år... Vasker slelden putene, da vi ikke har trommel....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg kjøpte akkurat nye hodeputer til hele fam nå i sommer. Da var de gamle ca 6 år. Og har vasket dem en del ganger, men nå følte jeg det ikke gikk lenger. Merker at både jeg og mannen min bruker voks i håret og svetter nok mer enn barna. For våre puter blir sånn gulige, så er herlig å få vasket dem opp, og godt å få byttet dem ut for comfortens skyld.. Hvis du vasker dem så må du ha de i tørketrommel slik at de får slå seg godt. Jeg hiver i tennisballer også..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Sønnen fikk ny pute før jul i fjor da han gikk over til stor seng. Jeg fikk sånn tempur pute til jul. Så våre er ikke gamle, men mannen burde vell snart få en ny.
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Vi bruker 2 puter hver og jeg byttet ut den ene av dem for et år siden. Bytter vel ut den andre også snart.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Vi kjøpte nye til oss alle nå tidlig i sommer, men da har vi hatt de samme gamle ganske lenge- 6 år kanskje, ja, jeg vasker putene med jevne mellomrom, kjøper ikke puter jeg ikke kan vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå