tvkrus Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 jeg har en dåpskjole som min mormor heklet til min bror nå skal min sønn ha den ,men det er aldrid blit skrevet/brodret hvem som er døpt i kjolen. men jeg har sett at flere gjør det. jeg har lyst å gjør noe ,men vet ikke helt hvordan jeg skal gjør det. Hvordan gjøre dere det?
Mom2Two Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Her er det mamma som har brodert på etter hvert. Det er også hun som har sydd dåpskjolen.
~sjiraff~ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Vi har en gammel familiedåpskjole. Det er aldri blitt sydd på navn, men det følger med en bok hvor man skriver inn navnet på barnet, faddere, hvor h*n er født osv. Kjolen er 130 år gammel og det er 120 barn som er døpt i den.
tvkrus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 bok hmm det har jeg ikke tenkt på ja kansje det for da kan jeg få med mer info kjolen er 31år og han blir 7. som blir døpt iden og andre gutt
Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Vi har også heklet dåpskjole, med underskjørt, så vi har brodert på underskjørtet, navn og årstall.
Joikaboll@ Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Har også underkjole, blir brodert i blått/rosa. Navn, dåpsdato og kirke.
tvkrus Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 den har for/underskjørt en i lyseblått og en i rosa hvordan sting er det brukt og hvor på undreskjørtet er det brodret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå