Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vinduene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går i rykk og napp. Jeg kan vaske dem to ganger i måneden for så å gå flere måneder der skiten bare samler seg opp. Det ser bra ut noen steder, men jeg orker ikke gjøre alt på en dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

innvendi kan bli maaaange ganger i mnd... de på kjøkkene å stua aillefall(de går ned til gulvet, å med små barn er de aldri rene)

Utvendig blir det en gang i året.....

Skrevet

Utvendig 3- 4 ganger i året...

Innvendig, når jeg ser det trengs, og det kan bli flere ganger i mnd, eller ingen...:)

Skrevet

Off dette blir ikke så ofte alltid. Så blir mest når de er så skitne at de må tas. Har akkurat tatt alle vinduene både utvendig og innvendig nå. Og godt rundt karmene. Blir fort skittent igjen. Men de ser veldig rene ut enda både utvendig og innvendig. Har slike vinduer som en kan snu, så trenger ikke gå ut for å vaske de på utsiden. Det er veldig greit..

Skrevet

Kun når jeg virkelig må, for er det noe jeg syns er kjedelig ang husvask så er det å vaske vinduer..

Skrevet

Altfor sjelden! Pleier å ta en runde med jul, barnas bursdag hvis de er skitne, 17. mai ol.

Skrevet

Jeg vasker dem så sjelden som mulig. :)))

Men vi har doble dører ut til terrassen, og dem må jeg stadig tørke over, da små barnehender gir avtrykk både titt og ofte.

Skrevet

Hvert jubelår, sånn ca.

Har 32 vinduer - så når jeg ikke holder ut skitne vinduer lenger ringer jeg en vindusvasker :-) Høres kanskje litt snobbete ut, men jeg fant denne hyggelige mannen på jobben og han gjør en effektiv jobb for en hyggelig pris.

Skrevet

Vaske vinduer????

Hehe, har vel ikke gjort det for ofte, utenpå hvert jubelår, har bodd her i 4 år nå, og er ikke alle vinduer som er blitt vasket utenpå etter vi flyttet inn.

Innvendig når de er skitne, eller til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...