Gå til innhold

Hvor lenge er barna der sammen med dere på den store dagen :o)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barne vakt til vår 10 mnd gamle skatt. Men hun skal jo være der en stund med oss....men usikker på hvor lenge. Blir jo en lang dag for henne og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår på 6,5 mnd skal være med i kirken og til selskapslokalet for å ta bilder. Hun reiser hjem med barnevakten når vi skal spise; rundt kl. 17.00.

Skrevet

Dette er jo deres dag og deres bryllup, regner med dere har hatt barnedåp eller navnfest for deres barn.

Jeg var barnevakt i et bryllup hvor barna (5år + 6,5 mnd.) og de var med i kirken, i selskapslokalet og en stund utover, men 5 åringen valgte selv når vi skulle gå hjem, og det var sent! (ca. kl. 2300) Hadde vært bedre og reiset hjem tidligere. Barn har ikke så mye glede av bryllup og foreldrene trenger og kose seg og ikke tenke på barna sine denne dagen.

Skrevet

Vi har tenkt å la barna være der til i 8-tiden. Med barnevakt. er i da i alderen 2 år - 12 år. Blir en baby på 6 mnd og, de får ha den der så lenge de ønsker.

Skrevet

Vi har en liten en på 8mnd som skal være med gjennom det hele=) Har en veldig snill svigermor som stiller opp og tar med han hjem når natten nærmer seg (er veldig bestemt på at han skal ikke trenger å nærme seg noen som har drukket alkohol, stakker..Derfor trenger man barnevakt)..Men hvis det fungerer så sover han i nærheten av oss, siden vi skal ha det i et lokale..Og når kvelden er over skal ha bli med oss på suiten når vi blir kjørt din..Alt dette skjer lørdag! Ser virkelig fra til dagen!

Får ikke til at nicket mitt vises..Derfor blir det anonymt=p

Skrevet

Jeg har barn på 11, 8 og 2 år. De skal være med til vi har spist middag, så blir de hentet!

Skrevet

barne mine kommer til å være 3år og 9,5 da vi skal gifte oss neste år.

9åringen drar til faren sin etter kakene og minsten blir med broren min hjem. det blir i åttetida på kvelden kanskje

Skrevet

Vi skal ha begge våre med hele tiden - de er da rett over 4 år og ca halvannet. Men vi gifter oss i utlandet og middagen (som er på resturant) er over kl 23.

Skrevet

Har en på fire og en på to.Dei skal bli med på vielsen og maten.Så i 8-9 tiden reiser dei med barnevakten.Skal ha med meg 4 tantunger også til middagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...