blond Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg sitter vel limt i sofaen i kveld, kjenner jeg meg selv rett. Synes igrunn at serien har tapt seg, men det er ok å se på likevel.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Komme nok til å sitte i sofaen ved de tider jeg også vet du..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Følger ikke med det jeg..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 begynner det på igjen i kveld???
glorine Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 det må jeg få med meg. Har sett alle andre episodene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå