Gå til innhold

HJELP! Svangerskapskvalme :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips, råd, erfaringer?

Jeg kvalmer, spyr, og kvalmer :S

Dette er 3 svangerskap, men aldri hatt dette før :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier bare: akupunktur og Urizal...

Urizal får du bestilt her: http://943242.shop09.dandomain.dk/shop/urizal-ingefaer-250-317p.html Og det kan ta 3 dager før det funker... Tok det på meg. Men jeg tok akupunktur 2 ganger og urizal resten. Merket ikke at jeg var dårlig før jeg sluttet på Urizal... Da jeg sluttet med dem fordi jeg trodde jeg ikke ble kvalm denne gang ble jeg skikkelig dårlig!! sluttet med tablettene i uke 16...

(Det er en del en skal ta pr dag, men verdt det! Jeg brakk med de første dagene til kvalmen var over... Dvs tre dager. Men jeg klarte det!

Akupunktur kan du finne ved å gå inne på www.akupunktur.no og finne din nærmeste utdannet akupunktør...

Lykke til!!

Skrevet

-AKupunktur er mitt råd også. Jeg var bedre med andremann, begynte da med akupunktur så fort jeg kjente kvamen begynne.

Skrevet

Tror det hjelper å ta akupunktur så fort som mulig...

Med hu forrige så begynte jeg etter 1 uke med kvalme, og måtte faktisk holde på med akupunktur 2 ganger i uken... Men de 2000 kr var verdt for å holde meg i form...

Med hu sist nå så tok jeg det i uke 4, før kvalmen kom. Som forebyggende.

Og da kvalmen liksom skulle komme som normalt er i uke 6 hos meg, begynte jeg på urizal. Og det tok den siste merkbare kvalmen...

(Men jeg er 100% sikker på at disse to tingene funker, for da jeg sluttet med urizal i uke 9 fordi jeg tenkte at jeg hadde sluppet unna kvalmen denne gang, kom det for fullt altså!!)

(Ivrig etter å anbefale her, hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...