Gå til innhold

Når du er på kafe med venninner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper du kake eller salat/noe annet sunt da?

Ikke sjeldent at jeg ender med et kakestykke, blir lett fristet! Og hvit sjokoladekake er favoritt!

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Som regel begynner jeg me noe sunt(salat). men så bare MÅ jeg ha en sjokoladekake etterpå =/

=)

Skrevet

Sist endte jeg opp med en knall god salat, men da var det lunsjtider og super sulten... Men som regel blir det eplekake eller sjokoladekake.

Skrevet

Kjøper meg som regel en vaffel jeg, syns det er sååååååååååå godt:)

Skrevet

Blir nok som regel fristet av det usunne.. Men er veldig lett påvirkelig av det andre kjøper. Er redd for at andre kjøper noe jeg heller hadde lyst på, så passer på hva de andre bestiller før jeg bestemmer meg hehe..:)

Skrevet

Spørs hvor sulten jeg er. Noen ganger bare salat (sjelden), noen ganger bare kake (oftere) eller mat av noe slag og kake til slutt (som regel).

Jeg er og blir et matvrak.

Skrevet

Kjøper nesten aldri kake. Kjøpekake er langt fra så god som hjemmebakt og jeg blir skuffa hver gang.

Kommer an på hvor vi er, men kjøper ofte noe sunt eller vanlig mat.

Skrevet

Kjøper som oftes et horn en kopp kakao og til slutt en softis :P ...Kjøper det jeg vil ha, og tenker ikke på om det er sundt eller ei. Når jeg er på kafe, er jeg der for å kose meg skikkelig. (Er ikke så veldig ofte på kafe da...)

Skrevet

Sunt spiser jeg jo bestandig - så er jeg på cafe skal jeg fader meg ha et kakestykke :-) Minst!

Skrevet

Oftest et horn eller et rundstykke - og vanlig kaffe. Kjenner jeg søtsuget, tar jeg en varm sjokolade/kaffe latte eller noe i den duren i stedet for kaffen.

Skrevet

Pleier kjøpe et rundstykke eller en baguett, hvis jeg ikke er så sulten kjøper jeg vanligvis en vaffel ;o) En sjelden gang blir det kake ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...