Gå til innhold

Hvor lenge skal man bruke baggen?


engel81 - g08, g10

Anbefalte innlegg

Gutten min vokser så fort! Er nå 63 cm og 7kg. Har en Brio duovogn. Den passer fint fremdeles, men ser for meg at det ikke er plass når han blir enda litt større, og vi skal begynne med voksipose og varme klær til høsten. Er jo ikke så lenge til! Flere som vokser ut av bagen? Noen som har erfarig med når man bytter til sportsvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert veldig forskjellig. Kommer an på hvilken vogn man har og hvor fort babyen vokser... Vi har Emmaljunga duo vogn, og lillegutt er 64 cm lang og 7,6 kg. Vi må bytte til sportsvogndelen nå. Heldigvis har jeg en med full liggestilling. Nå er det bare noen få cm før hodet stanger i veggene på dypvogna og er litt trangt oppi der og, så skal bli bra å bytte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme "problem" - junior var 67 cm lang og nesten 9 kg på 3mnd kontrollen, så det er ikke mye plass verken i vogna eller vugga si. Har Teutonia Spririt 3 som er 80 cm lang, men med skinnfell og dyne så blir det dårlig plass allerede! Så bytter nok til sportsdelen om en ukes tid tenker jeg. Heldigvis er sportsdelen også til å legge helt flatt, så tror ikke han merker så stor forskjell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg til å beholde liggedelen llitt til da Jr ikke er så stor av seg. Kommer til å ha den frem til jul kanskje.

Han er bare 55 cm lang og 6 kg.

Med storesøster byttet jeg til sportsdelen når hun var 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...