Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 ...Men sambo er fremdeles ikke klar! Så han får kjøpe kondomer om han ikke vil bli far:) Jeg har sagt det lenge at nå synes jeg det er på tide med barn, alt ligger til rette for det. Vi har hus, bil og faste stabile jobber begge to, og vi tjener godt. + vi har en hund;) Er så spent på hvordan dette skal gå...
-Mariposa- Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Lykke til! Jeg er i min 2. syklus uten p-piller og sambo bruker kondom... men vi har hatt et par ganger uten også, så det er håp
iiiise Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Er i min 1 syklus uten piller.. Men han er jo så påpasselig med kondomen vett..Men håper han venner seg til tanken snart.... håååper
-Mariposa- Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Ja, jeg kan tenke meg sambo er påpasselig med kondomen en god stund framover her også, de gangene han ikke har vært det er rett etter mensen denne syklusen. Jeg prøver å tempe for å se etter el, men tempene mine går bare opp og ned uten noe spesielt mønster. Forrige syklus var på 31 dager sannsynligvis med el på dag 13 eller 14, men denne mnd ser jeg ikke noe mønster. Håper det bare er pillene som gjør at kroppen er rar! Hvor gammel er du iiiise? Og hvor lenge gikk du på piller før du slutta?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Jeg håper han ikke gidder å bruke kondom så alt for lenge... er jo litt turn off, skal jeg være helt ærlig! Men vi får krysse fingrene for at de blir klar snart, mannfolka våres! Synes jeg har ventet lenge nok nå... Lykke til ladies;) Hold meg oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå