Gå til innhold

Lille Madelène har kommet til verden :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble lagt inn på sykehuset tirsdag forrige uke pga svangerskapsforgifting. Legen tok vannet 15:50 på torsdag pga høyt blodtrykk. Klokka 18:00 så begynte jeg å kjenne at det var noe annet enn kynnere som tok tak i kroppen min. Men det var ikke vondt enda.. Lå å så på tv sammen med kjæresten min.. Rundt kl 23:00 ble riene gradvis sterkere.. Jeg jobbet meg fint gjennom dem.. Rundt halv 1, fikk jeg epidural for å få ned blodtrykket. Jeg fikk gode lange pauser mellom riene.. Men så pluttselig ville lille frøkna ut. Da var det bare å presse... Av med epiduralen og på med drypp... 6 press så var gullet ute. 01:50. 48 cm lang og 2860 gram :) Ikke den største jenta, men selvfølgelig verdens nydligste :)

Hun kom til verden 9 dager før termin på Bærum sykehus :)

Nå koser vi oss hjemme. Det her er noe av det største jeg har opplevd. Gled dere jenter. Takker for meg for denne gang :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å fortelle at kjæresten min gikk ned på kne etter fødselen :) Så nå er jeg lykkelig forlovet også :) hehe

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle-jenta og forlovelsen c",) så koselig.

Skrevet

Gratulerer kjempemye med jenta. Jeg har 8 dager til termin og håper virkelig det er min tur snart.....

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover!

Jeg var 2840 gram da jeg ble født, og like lang som jenta di! Hun blir tidsnok stor! Det var sikkert godt for både henne og deg at hun kom ut nå, så får kroppen din stabilisert seg og hun får nok næring...

Gode tanker fra

Skrevet

Gratulerer masse! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...