har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 hjalp tøyingene eller??? litt spent på det..
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 26. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2008 er du her??
Kulå Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Ja, nå er jeg her, har sovet en del idag, er så ekstremt trett for tiden. Hadde ikke hjulpet noe på noen modning så ble litt skuffet, men hun tøyde da igår og så skal jeg igjen i morgen for å sjekke, så håper det er forandring da. Men fikk beskjed om å la mannen hjelpe til med modning. Så nå håper jeg den smertefulle opplevelsen fra igår kveld hjelper. Hvordan går det med deg da?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 mannen din hjelpe til med modning? sengekos da eller? =) her er det lite forrandring.. har ikke vært til noe kontroll heller.. skal til jordmora på torsdag, så da skal jeg høre om hun kan tøye litt som du sier begynner å bli lei nå, men samtidig så må jeg prøve å ikke tenke for mye på det ikke lett men.. fikk ni dager før termin med første, og det er i dag.. så der glapp det håpet hehe.. alle sier jeg ser så fødeklar ut, men jeg tror jeg begynner å miste håpet om å få han ut NOEN gang! litt tåpelig det siden jeg ikke en gang er kommet til termin men =) jeg hadde jo tegningsblødning i 4 dager før Det stoppa opp.. masse kynnere, menssmerter, nedpress osv osv.. egentlig alt man kan tenke seg at kan være starten på noe men men, han kommer vel når han har bestemt seg for at han vil ut får vi håpe =) hadde du mye mase-rier etter at hun var inne å tøyet deg? har hørt man kan få det.. hold meg litt oppdater da.. hvordan det går i morgen osv.. håper det har hatt litt effekt denne gangen!! natta..
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 27. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2008 hvordan gikk det i dag??
Kulå Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Ikke noe mer modent : ( Har hatt en del mer kynnere, men de er visst ikke noe særlig effektive. Håper på mer effekt av dagens tøying, ellers får mannen trå til ikveld også hehe, ikke noe særlig romantisk og slettes ikke behagelig. Men uansett så settes jeg igang i morgen tidlig, pga bekkenplagene mine. Så drit å dra med hele tøyingene, bare så synd at fødselen kommer til å bli mer langvarig enn jeg egentlig kan tenke meg. Så gruer litt, selv om jeg gleder meg mer til å få det hele overstått. Man vet aldri når disse fødslene starter så kanskje det blir idag allikevel. : ) Det er nå iallfall lov å håpe, noe dritt iallfall å gå å vente. Håper du slipper å gå over iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå