Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Vi vurderer det =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Nei, men har lekt med tanken vi også.....) Men det er en stor avgjørelse å ta....
metaMORfose Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Vi har vært besøkshjem. Det passet egentlig ikke så bra for oss, for det blir litt å være tivoliforeldre, noe vi ikke er så glad i. Mannen min ble veldig frustrert over at han følte han ikke greide å gjøre noe. Venninnen min og familien er besøkshjem for 2 stykker, og de stortrives i rollen og har vært det i flere år nå. Men vi er oppført som beredskapshjem, og tar noen ganger i mot barn som er hos oss alt fra noen dager til noen uker eller måneder. En sann glede, men ganske sterkt også. Noen barn kommer i body og full bleie, så vi må ut og handle full garderobe til dem. Ellers har vi 2 fosterbarn.
trollmamma Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Har vært. For oss blei det litt feil den gangen, fordi barna blei så tett. b.barnet var midt i flokken tett op i vår eldstes alder og våre unger tok etter oppførselen til besøksbarnet -noko som ikkje var bra. Også følte me litt på at me måtte liksom finne på noko når h*n var her. Men eg kan absolutt tenke meg å bli det igjen, når barna våre er blitt større og ikkje krever så mykje av oss som nå, og me har litt bedre tid. Kan også tenke meg å bli fosterforeldre ein gong når barna våre blir eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå