Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen som har gjort det her? Etter graviditeten og overvekt ønsker jeg å ta mageplastikk. Brystene ser ut som våte ullsokker så jeg tenker jeg må ta de også. Noen som vet om man får dekket dette, hvor lang tid det tar for å få operasjon? Hvordan reagerte omgivelsene? Er redd for at folk skal synes jeg er selvopptatt. Orker ikke gå sånn stort lenger.
Cat.68 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 ja da jeg har gjort begge delene. Hva si skal til for å å det dekket er egntlig litt individuelt med det de oftets går etter er; Bmi under 27 Minimum 3 cm heng stående . (Bergen bruker 10 cm) Og ferdig med svangerskap men det er som sagt individuelt, gå til di fastlege og be ham videresende deg til plastikkkirurg da det er dem som avgjør om du får det dekket eler ikke. Uansett hvor i landtet du bor anbefler jeg deg Coosseumklinikken i Oslo. De er med i Fritt sykehusvalg og er helt suverene. Ventetiden er variabel men alt fra 3 mnd og lenger må du nok regne med. Over 1 år som oftest ved offentlige sykehus. Omgivelsene min skjønnte dette godt, og har ikke motatt noe negative komentarer på dette. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå