Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Vi har en katt som heter Shakira =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Katten vår heter Pinky Og kaninen heter Snusken:)
glorine Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Katt som heter Simba og hamster heter Lina
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Igen dyr akkurat nå, men hatt en pus som het frøken dings.
2 små orkaner Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Vår katt heter Eowyn, men blir kalt Weewee/ouioui/vivi til daglig:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 En katt som heter pernille. Kaller den pus. En hund som heter sico. Geita til storesøster heter Gøril. Har ikke navn på alle fiskene og sauene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå