Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Siden fredag har jeg har forferdelig vondt i hodet. Symptomene er de samme som moren min har når hun har migrene. Jeg har egentlig bare ligget i senga (fordi det er mørkt på soverommet). Prøvde å kjøre bil her en kveld, men det endte nesten i en kollisjon. Synet på høyre øye er helt "blafrete". (Hvis blafrete er et ord..) Jeg ringte legekontoret i går, men fikk aldri tak i noen. I dag tok de telefon og jeg har fått time på torsdag, men jeg har forsatt grusomt vondt i hodet! Egentlig er det vel litt "selvpining" å sette seg foran PC'n men jeg bare må høre om noen kan gi meg et råd eller noe.... Kontordama sa at jeg for all del ikke måtte ta noen from for tabletter, men jeg har jo tatt paracet flere ganger siden fredag.
Lilja121 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 En og annen paracet er helt greit å ta under graviditet, men har du vedvarende hodepine bør du absolutt få det sjekket av en lege. Sa du fra på legekontoret at du er gravid?
MiEli Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Paracet er da vel ikke farlig???? Med mindre det er en grunn til at akkurat du ikke skal kunne ta det, så skjønner jeg ikke hva problemet er med litt paracet. Det tok jeg også i begynnelsen av svangerskapet og jordmor sa det var helt ok. Men det er vel forskjellige oppfatninger om dette da tydeligvis. Jeg hadde ringt legen på nytt å klaga jeg, og sagt at jeg ikke kunne vente til Torsdag.
Happy H Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 paracet kan vell ikkje skade??? e du gravid?kan jo høres ut som et symptom på svangerskapsforgiftnng.. vil ikkje skremme deg, men når eg fikk sv.forg. va et av symptomene kraftig hodepine.. klarte ikkje ligge hode ned på puten for d verket sånn.
Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jeg sa at jeg var gravid, det var derfor hun sa at jeg ikke kunne ta noen form for hodetabletter/smertestillende. Hadde håpet på at jeg kunne kommet i dag, det ville jo ikke ta lang tid, og jeg har vært dårlig siden fredag.. Men men
Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Jeg er gravid, men ikke mer enn 12+3 uker. Da er det vel for tidlig for å kunne få svangerskaps forgiftining??
Happy H Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 ja d høres litt tidlig ut å få svangerskaps forgiftning då, heldigvis!!!!!!!!!! Får håpe legen finne ut av d og at du får noe smertestillende som virker!!=) masse god bedring.. men d skal ikke være skadelig å bruke paracet som anvist på pakken selv om du er gravid
Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Da tar jeg meg en paracet og kryper tilbake til sengs. Takk for svar
LiLu:) Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Jeg plagdes en del med gruusom hodepine. Skulle tilfeldigvis til kiropraktor med ryggen, etter litt undersøkelser spurte om jeg hadde hatt hodepine. Litt knaking i nakken, og vips, hodet var 10 kg lettere. Anbefales:D
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Drikker du nok ? Om man blir dehydrert kan man ofte få en vanvittig hodepine. Håper du blir bedre snart,hvis ikke kontakt lege. Hilsen
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Uff. vet hvordan du har det. Har hatt det slik siden mandag jeg - og må si de to nattevaktene jeg har jobbet ikke hakkurat har hjulpet på. I tillegg er det min arb.helg. Jeg pleier å være plaget av migrene, men dette er en helt annen type hodepine. Har søvnproblemer for tiden som kanskje er med på å trigge det, samt vondt i hele kroppen - nesten sånn følelse av at jeg brygger på noe. Influensa? *sukk* I dag har jeg ligget på sofaen fra 10-1630. helt tiltaksløs. Oker ingen ting. Har akkurat best 2 pizza fra dolly sånn at ungene og jeg skal få i oss noe mat. HATER sånne dager, så innmari! Men hva skal jeg gjøre? Vet ikke hva legen heller evt kan hjelpe meg med. Tabl tar jeg jo ikke nå i svangerskapet, har bare paracet her hjemme og det føler jeg ikke hjelper. Dritlei alt nå!!!
Promp Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 Bowenteknikken!!! Pluss masse vann gjorde susen for min del! Søk opp Bowenteknikken på nett. Jeg trengte bare 3 behandlinger, så var jeg kurert! Håper dette fortsetter etter bebissen er ute også! Masse god bedring!!!
Itsrejk Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Som andre påpeker: Drikk nok! Masse, masse vann. Dessuten bør du få blodtrykket ditt målt. Selv om du er tidlig i svangerskapet kan du få høyt blodtrykk, og det bør i så fall følges opp. Synes i det hele tatt du burde vært på en legesjekk, jeg - sånn for sikkerhets skyld. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå