Frk Vims Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Er det forenelig? Skal egentlig ta det i morgen, men er en lite mulighet for at jeg er gravid. Testet negativt i dag, men tror det er for tidlig for å få riktig resultat foe denne mnd.
Underveis --> Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Tror det skal gå greit. Slo opp tetanusvaksine på felleskatalogen.no og valgte en tilfeldig. Der stod det at den kan gis gravide dersom indisert. Siden du antakelig er veldig kort på vei, så tror jeg det er ennå mindre grunn til bekymring siden du ikke deler blod med fosteret, og det ikke er noen morkake ennå. Spør legen når du er der.
GreitÅVæreAnonym Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg fikk stivkrame,polio,hepatitt A,og en vaksine til ca. 1 uke etter befruktning regnet ut ifra dato på siste mens. Ingen unormale funn på tidlig UL.:-) Tenker at fosteret hadde blitt støtt ut dersom det hadde tatt skade så tidlig... Men tanken er jo der; Tenk om han/hun har tatt skade av det. Skader i forbindelse med ovennevnte vaksiner er ikke påvist,men man unngår å gi det til gravide.. Jeg fikk beskjed om at abort ikke var tilrådelig av lege/helsepersonell
Meg og lille vårrull Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Bur i Thailand og var paa klinikken i dag for 1.gang. Her fekk eg faktisk stivkrampesproeyta, noko som visstnok var hailt vanleg aa gje gravide. Saa eg reknar med at det er heilt i orden.
Frk Vims Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 Kan jo se ut som om det er greit å ta den! Huff å meg, at enn skal være så skeptisk til alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå