magen vokser!! Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 jeg sover sover og sover...og blir aldri uthvilt... og tillegg har jeg de syke drømmene om natten.. blir nesten skremt.... noen andre?
VinterSol+2 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 hehe, husker det tok ganske av i forrige svangerskap ja.. hehehe jeg vet ikke om det har slått helt til denne gangen enda, men så drømmer jeg veldig mye fra før. trettheten har iallefall kommet nå.. ååå, jeg er så trøtt! våknet for et par timer siden, fin og uthvilt.. og nå vil jeg bare sove igjen..
magen vokser!! Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 drømmene tar helt av... og så husker jeg de så godt å... ikke som de "vanlige" drømmene jeg hadde før som man glemte etter noen min.. disse kan jeg gå rundt og tenke på hele tiden.. og legen jeg var hos i dag,hadde ikke hørt om at gravide drømte mye.. hmmm
VinterSol+2 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 åjoda. da er ikke legen din oppdatert. hihi gravide drømmer mye. veldig mange drømmer at de føder kattunger og sånt, feks...hehe. veldig vanlig.
lillepersille82 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Så sykt!! For jeg drømte nemlig her forleden at jeg fødte en hund.... Og den var skummelt lik den hunden vi avliva i sommer. :S Er helt fortulla når jeg våkner om morran, drømmer så mye sykt.
heleneogde2gutta Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 hei he-he! jeg drømmer også masse helt ville og veldig dramatiske drømmer....trøttheten er litt bedre enn den var en stund...
Peders mamma Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Jeg har drømt masse de siste to ukene som jeg kan huske ganske detaljert når jeg våkner, det bruker jeg ikke til vanlig. Sover masse, men blir liksom ikke uthvilt...våkna tusen ganger i natt, dobesøk på dobesøk..jaja...sånn er det vel...!
magen vokser!! Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 sånn er det.... vi kan visst ikke regne med og bli uthvilt på en stund..hehe mange år sa min mor..tihi men vi skal da ikke klage over nattlige besøk på toalettet... er vel de som har det verre enn oss... selv om jeg syns veldig synd på meg selv..
Gjest Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Ja; jeg sover mye og ofte, og jeg drømmer mye rart. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå