Gå til innhold

Noen her som planlegger barn nr 4?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakker litt om å få barn nr 4,har altid ønsket meg en stor familie :)

Er det noe flere her inne som planlegger barn nr 4?

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenker på å få barn nr. 4, men det blir nok en liten stund til. Har barn på 10, 7 og en liten på 4 måneder, så han må nok bli litt større før han får en lillebror eller søster. Tenker vi starter prøvingen om ett års tid :-)

  • 4 uker senere...
Skrevet

jeg og! men må nok bygge på huset først =)

  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

nei men er jo en mulighet jeg har alltid ville ha stor familie nå har jeg jo en evighet på meg siden jeg er 21 og mini er 2 år vi begynner på 2ern fra høsten. er i oslo området er jo mange 10 år eldre enn meg når de begynner så jeg har muligheten i allefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...