nekita Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Har en uke igjen til termin i dag. Men nå er jeg så lei at jeg holder på å gå på veggen!!! Er det noen som har prøvd noe som virkelig funker? Har hørt om dette her med å ta seg en sykkeltur, men jeg kommer meg ikke opp på sykkelen en gang og tror nok kondisen er på bånn! Takker for alle lure tips=)
minni09 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 eneste tips er: hold ut! jeg ble satt igang vel en uke over sist, og jeg var vannvittig utolmodig også. Man begynner jo å håpe at det skal skje noe 2 uker før.. og så skjer det ingenting, og de siste ukene blir nesten uutholdelige... Men det var ikke lenge etter fødselen at jeg tenkte: herregud,... "var det mulig å være så utolmodig?".. 1 -2 uker fra og til, hva gjør vel egentlig det. Det samme sier det fleste, må nesten le av det. Plutselig er hun/han der, og ventetida er over! men følg med at det er gjevnlige spark om du skulle gå over... det er mor som vet best. derfor jeg ble satt igang... ellers hadde jeg vel gått 1 uke til... lykke til!
Snoopy m/ spire *Fødeklar* Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Vi hadde sex en uke før termin.. Fant en "oppskrift" på nettet, der står det at mannen må være helt inne når det går for han, også må kvinnen ligge med bena rett opp i 20 min etterpå. Det er visst nok et stoff i sæden som skal virke fødselsfremkallende, så det er viktig at det får tid til å virke :-) Det funka for oss + at jeg spiste masse sterk mat de 2 dagene før fødselen startet... Lykke til!! Kjenner til den utålmodige følelsen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå