Gå til innhold

Hva var det som skjedde i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet halv 5 tiden i natt med skikkelige menssmerter. Magen strammet seg ikke, så tror ikke det kan ha hvert bare vonde kynnere. Det var så syyykt vondt og jeg måtte puste meg gjennom det. Det var ganske uregelmessig og i starten var det mere konstant og spredde seg etterhvert til korsryggen også, men etter to timer kom det mellom ca 15 min mellomrom før det ga seg helt.

Noen som vet hva det kan ha hvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 37+2 idag..

Skrevet

Hei,

Høres ut som kynnere eller evt modningsrier. Er selv 37+6 og har gått sånn døgnet rundt siden søndag formiddag...... Har snakket med ABC der jeg skal føde, men de vil ikke undersøke meg. Kan visst bare gjøre vondt verre. Bare å vente til kroppen går i fødsel av seg selv..... Kan visst gå sånn som dette ganske lenge. Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg opplevde noe ala det samme sist jeg var gravid. Midt på natta så fikk jeg helt sinnsykt vondt og jeg kjente det igjen som virkelig vonde rier (dette var nr2). Var 4-5 stk som varte forholdsvis lenge og jeg trodde fødselen var igang. Det var mye vondere enn kynnere, det var akkurat som rier (og de vonde tar man ikke feil av;))

Men det slutttet like tvert og jeg fødte ikke før 1-2uker etterpå...

Skrevet

Jeg ringte til føden jeg og spurte om det, hun sa det hørtes ut som modningsrier. Fant ut at jeg gadd ikke å gå å lure på hva det var så da ringte jeg og hørte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...