sitrus76 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Mener å ha sett en test en gang, men husker ikke hvilket merke som skulle være best... L`oreal kanskje?...Syns de virker så fine å bruke.. Er det ok å bruke dem i stedet for å rense huden "skikkelig"? (Har ikke spesielle problemer med huden). Takknemlig for svar:)
mamma-for-første-gang Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg anbefaler Simple wipes. De er utrolig milde, samtidig som de renser veldig godt.Jeg har brukt de daglig i flere år, og er superfornøyd!! De koster ca 35 kr for en pakke.
sitrus76 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Takk skal du ha:) Selges de i vanlig dagligvare?
Lillefot08 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Skulle akkurat til å anbefale simple jeg også. Billig og bra. Kiwi selger og så mener jeg vita også selger de. Sikkert andre steder også Lys grønn pakke.
snellapella Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 rimi har de og tror coop obs også fører de simpleserviettene
tyr86 :-) Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Hei:-) Jeg bruker også simple sine servietter, kjempe gode:-) Er utdannet hudpleier så jeg vil anbefale deg å ha en god rens og tonic som du bruker i tillegg til disse. Serviettene alene vil nok ikke rense å pleie huden din skikkelig. Jeg personlig vil anbefale Decleor sin rensemelk og tonic (utrolig gode produkter som passer alle hudtyper og lukter rent og godt) Med disse og en god fuktighetskrem kommer du langt og huden får den pleien den har bruk for:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå