Gå til innhold

Hvilke renseservietter til ansiktet er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha sett en test en gang, men husker ikke hvilket merke som skulle være best... L`oreal kanskje?...Syns de virker så fine å bruke.. Er det ok å bruke dem i stedet for å rense huden "skikkelig"? (Har ikke spesielle problemer med huden). Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Simple wipes. De er utrolig milde, samtidig som de renser veldig godt.Jeg har brukt de daglig i flere år, og er superfornøyd!! De koster ca 35 kr for en pakke.

Skrevet

Takk skal du ha:) Selges de i vanlig dagligvare?

Skrevet

Skulle akkurat til å anbefale simple jeg også. Billig og bra. Kiwi selger og så mener jeg vita også selger de. Sikkert andre steder også:) Lys grønn pakke.

Skrevet

rimi har de og tror coop obs også fører de simpleserviettene

Skrevet

Hei:-)

Jeg bruker også simple sine servietter, kjempe gode:-) Er utdannet hudpleier så jeg vil anbefale deg å ha en god rens og tonic som du bruker i tillegg til disse. Serviettene alene vil nok ikke rense å pleie huden din skikkelig.

Jeg personlig vil anbefale Decleor sin rensemelk og tonic (utrolig gode produkter som passer alle hudtyper og lukter rent og godt) Med disse og en god fuktighetskrem kommer du langt og huden får den pleien den har bruk for:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...