magen vokser!! Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 etter to sa har jeg ikke klart og glede meg enda etter jeg fant ut jeg var gravid igjen.. men igår fikk vi hørt hjertet..og alt står bra til:) legen styrte litt med å finne riktig mål. så det "vokste" fra 9mm til litt over 12mm i løpet av timen..hehe så er 7+4 i dag...en dag bak det jeg har beregnet og ny ul termin 13 april.. kom forresten hjem med 21 bilder an den lille:)
guttemams 04*05*09 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Gratulerer!!! Fantastisk følelse å høre nurket for første gang!!! Og alle de andre gangene du kommer til å få høre d, mens du venter, og gleder deg:) Nyt det:) Klem
magen vokser!! Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 var helt utrolig:) og enormt fasinerende... skal til kontroll igjen neste uke så regner med jeg får høre det masse utover svangerskapet:)
helen26 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hei & Gratulerer:-D Så koselig å få høre lyd og ikke minst få bilder??? var det innvendig ultralyd du var på da?? Jeg skal det på mandag og er veldig spent på hvordan det blir:-D Jeg er 10 uker på vei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå