Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Er alenemor å skal flytte tilbake der jeg bor. Og jeg må garantert ut med 7-8000 i husleie. Tror dere at vi klarer oss med all hjelpa fra NAV og bidraget fra far? Har jo alt, så trenger ikke noe nytt, har heller ikke så mye utgifter annet enn mat og klær til lillemann.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Synes heller du skal basere deg på å få deg en jobb enn å leve på NAV, både for din egen skyld og for barnets skyld. Ellers er det umulig å svare på uten å vite hva du faktisk har av inntekt fra NAV og barnefar, og hva du har av utgifter.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 joda, så klart skal jeg det, når permisjonen er ferdig. Alt dette er jo bare midlertidig. Til jeg finner meg arbeid, å alle de stønaden jeg nå har krav på så blir jo det en del i måneden.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hvis du har lønnet permisjon trekker de deg av overgangssstønaden hvis det er det du skal søke. Trekker 40 øre per krone du tjener.. Så får du dobbel barnetrygd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå