Gå til innhold

FAAAEN

KnockedUp har født ei lita pie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal...Føler hele prøvedritten går ut over min psyke og forholdet til min kjære...Jeg blir rett og slett dårlig av å gå sånn som jeg gjør nå.. Vi har prøvd i over ett år, uten hell... Samme hva vi gjør så virker det liksom ikke...Har flere ganger vært sikker på at "nå er jeg gravid", men nei da..Det slår aldri inn...Min kjære føler jeg mister helt piffen for meg, og jeg føler det samme angående meg selv også, at jeg ikke klarer meg selv... Jeg er skikkelig drit lei av å ta opp dette med min kjære hele tiden, og jeg legger merke til at han blir veldig stresset når det er snakk om at vi kanskje ikke kan bli gravide...Føler at om det ikke skjer noe snart kommer alt til å gå galt...Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, skjønner hvordan du har det.. Har det selv sånn iblant, føler meg u-kvinnelig og mislykket som kone og kvinne fordi jeg ikke blir gravid. Jeg kan ikke gi ham et barn liksom.

Er jo helt fjernt - og han elsker meg like mye om vi aldri får barn, men jeg tenker sånne tanker fra tid til annen..

Mitt råd er å skrive det av deg her, og kom deg til legen!

Bare det å ha en utredning å se fram imot hjelper meg!

Hender fremdeles jeg blir deppa, men kan da trøste meg med at jeg snart får hjelp :)

Stor klem til deg!

Skrevet

Takk for at det vertfall er noen som orker å svare meg!! Er så sliten nå av alt sammen.. Gråter og gråter.. Noe som er virkelig morro...Juhuu...Men har bestemt meg for å ringe legen, så får vi se...Kan ikke gå sånn i evigheten..Kjenner det tar alt for mye på det...

Ønsker deg også lykke, lykke til!!!

Stor klem

Skrevet

Hei.

Tenkte jeg skulle prøve å oppmuntre deg litt.

Men søster har hatt prøveperioder på to år de to gangene de prøvde. Nå har de en gutt på snart tre og et tvillingpar på snart tre mnd. Så ikke gi opp håpet.

Søstern brukte noen hormoner som de fikk fra legen, så ta kontakt med legen din med en gang:-) så får du utredet om det evt er noen problemer og en behandling:)

Lykke til og ikke gi opp håpet!!

Skrevet

Tusen takk for det totentrollet:) Hvet at sånt egentlig skal oppmuntre en, og det er noen helt utrolige fine historier, men av sånne historier blir jeg også så nervøs for at jeg må gå i enda et år til...Tror seriøst jeg kommer til å bli skrullete om det fortsetter som nå...men takk for oppmuntringen!;)

Skal aldri gi opp håpet!!

Skrevet

har du prøvd alternative metoder på å bli gravid?

akupunktur? fotsoneterapi?

jeg vet det er noen som er blitt gravid på den åten. er i 9 pp nu selv og skal på akupunktur time på mandag. for se om det hjelper.

drikker ogå grapefrukt juice hver dag. og har akkurat bynt på en ny pille- coctail: wild jam, e- vitamin, jern, sink og folat.

kanskje det er det som kommer til å funke for meg?

Skrevet

Ikke drikk grapefruktjuice, det kan virke mot sin hensikt!!! :-O

Bare et lite tips!

Skrevet

uff...kjenner meg igjen her...vi har prøvd i 1.5 år uten hell...fått utredning av oss begge, og alt er hvis som det skal...men hva gjør vi galt da? har hatt sex hver dag,annenhver dag og hver 3 dag...Også kommer nedturen hver mnd når TR kommer...jeg gråter også ofte,og synes at alt er så urettferdig,og det gjør mye med psyken din...og stakkars samboeren som prøver å være tålmodig med meg,som nok for masse kjeft for at jeg er sint og frustrert...Og er så lei av folk som sier at man må slutte å tenke på det,så ordner det seg vettu...hva vet dem om det?

Venter nå på TR, som meget sannsynlig melder sin annkomst imorgen..men den mnd her har jeg faktisk venta på TR, slik at jeg kan få begynt på pergo denne mnd...Så får vi håpe at det hjelper oss med en spire i magen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...