Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 *ALLE* vet at de billigste billigteststripsene fra Billigetester.dk trenger et trillebårlass med hcg for å gi utslag. Selv om jeg er blond, er jeg da relativt moden og har en embedseksamen i forklelomma, så akkurat det burde jeg ha fått med meg. Men hva gjør jeg? 6 - seks - dager før IKM - og på gjennomsiktig ettermiddagsurin? Selvfølgelig drar vi frem en billigteststrips! For en god ide!! Om den var negativ? Selvfølgelig. Er jo ikke helt god i hodet..
fått attpåklatt Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hehehe :-) Nei, vi blir vel litt tullete av all denne prøvinga! Jeg er like blond og tok en billigstriptest på fre 22., og jeg har IKM tors 28. (Knis - flau!!)
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Det er jammen godt vi er fler i teste-alt-for-tidlig klubben! Nå lover jeg på tor og ære å ikke teste før fredag morgen - men da med en cb. Ehhh, om jeg da ikke kjøper en altforjævligdyr cb-digital og tester torsdag morgen. Huff - ærlig talt kvinne!
fått attpåklatt Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg vet at tanta har satt seg på toget og ankommer meg hvert øyeblikk - kjenner det på kroppen, og har begynt på spotte, så dermed ble det bare med den ene stripstesten :-( Forferdelig spennende å teste, men man får jo så nedtur etterpå (når den viser negativ, selvfølgelig)! Neste pp skal jeg ikke ikke ikke falle for fristelsen...tror jeg hehe ;-) Har du fortsatt gravidesymptomer? Blir spennende på torsdag hvis du tester da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå