Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Den ulla er jo bare superdeilig, snubbla tilfeldigvis over den på en oversikt over babysider. Denne posen koster kun 795, og tenkte at hvis jeg kan få noe som varmer skikkelig bra til den prisen, så sparer jeg en del i forhold til en til 2000kr. Føler de fleste posene er veldig dyre. Men er det varmt nok?? Vi har ikke de kaldeste vintrene her da, så det er ikke bikkjekaldt.. Har ikke snøring på disse posene, er første gangen og jeg er blank, hehe..
Gulljnta Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Har sett på den selv, og skulle kjøpe den, men så skulle svigermor kjøpe pose til meg så får se. Vet hvertfall det var noen her inne som bestilte den, kanskje de har fått den og kan si hvordan den er:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Hmmm ok;) Synes bare den så så deilig ut. Men er jo alltid noe drit å bestille på nett, når man ikke får tatt i produktet selv liksom..
☆Mathilde Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Kunne tenke meg å kjøpe de andre vognposene de har. Thermo105 kaller de dem tror jeg. Får de i rosa, blå og sort. Noen som har erfaring med disse da ??
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jeg har denne den er veldig fin og varm Må ha stormtrekk over om det blåser siden det ikke er noe trekk utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå