togutter-08og10 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg syns det er så vanskelig å finne fine topper man kann amme diskret i. Klærne fra boob eller hva det het var ikke fine og de to toppene på HM vil jeg ike ha. Kunne tenkt meg singletter som kan åpnes uten at det er sånn topp inni, da jeg gjerne vil bruke BH og det blir trangt og ekkelt. Hva bruker dere? Liker ikke at hele ryggen blir bar heller når ma drar opp t- skjorta.. Gode tips mottas.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hei. Jeg har aldri hatt en eneste ammetopp, her går det i tynne sigleter under en genser/topp/t-skjorte. Enkelt og greit. Opp med denøverste, ned med den underste;) Veldig enkelt, og ikke minst diskret:))
togutter-08og10 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Det er jo slik jeg vil ha det også. Men singletene har jo ikk åpning for hempene og da må jeg først ta av genseren så dra ned stroppene på singleten og så på med genser igjen... Mulig jeg må klippe av stroppene på singletene mine og sy på trykknapp eller borrelås?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Tynn singlet under er det beste, diskret og fint dessuten slipper man å se så veldig "ammende" ut i tøyet. Jeg liker å nruke en singlet som jeg kan velge å enten dra opp eller ta nedenfor puppene ettersom hva jeg har på over. På den måten slipper jeg å blotte hverken magen eller øverste del av brystet samme om jeg har genser med eller uten utringning. Dette blr da fryktelig dårlig forklart, men sånn er livet i blandt:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 singleten må ha nok elastisitet og være utringet nok til at du kan dra den ned uten å flytte på stroppene.
cherry coke Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Gjorde det på samme måte som FletteMette. =)
trillemamma Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Jeg har sett sånne singleter som du leter etter flere steder, husker ikke hvor, men enten H&M, Lindex eller muligens Mammashop, en butikk som holder til i Bergen.
togutter-08og10 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2008 Mama1, var de singletene uten topp inni? De jeg har kjøpt på Hm har topp inni slik at man ikke trenger bh, eller at det blir trangt å ha bh. På lindex hadde de ikke (men har bare spurt i en butikk da)
trillemamma Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Nei, ingen topp inni. Kun sånn hempe som er på amme-bher, så man kan åpne singleten.
togutter-08og10 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2008 Får spørre etter det i et par lindex butikker i morgen da. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå