Gå til innhold

Jenter, en viktig påminnelse i hverdagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som sier mye om deg ( før du får sagt så mye med ord) er hvilket håndtrykk du har når du hilser på noen.

Et slapt, veikt håndtrykk gir et så sinnsykt dårlig første inntrykk!

Jeg var på en tilstelning nå i helgen med veldig mange ukjente jeg måtte hilse på.

En ting kan jeg si med hånden på hjerte - at de med et skikkelig håndtrykk var jeg mye mer intressert i å lytte til / bli kjent med enn de som kjentes ut som en iskald lutefisk (dvask og ekkel)

Så jenter ,dagens oppfordring: hvilket håndtrykk har du? Vet du ikke - ta noen som forteller deg sannheten i hånden idag og få en skikkelig tilbakemelding :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjempeviktig med et fast håndtrykk!

Er skikkelig ekkelt med dvaske trykk tilbake, man føler jo litt at man skader den andre :)

Mannen min sier at det første han la merke til når han traff meg, var det faste og bestemte håndtrykket mitt, til tross for at det var sent en lørdag ;)

Skrevet

JA, det med eit fast handtrykk og det å møte blikket til dei du snakkar med har utrulig mykje å sei for kor interessant du blir oppfatta. Så rank ryggen, sjå folk i augene og gi eit fast handtrykk. Sjølv om du har ein dåleg dag kan du fint klare å skjule det ved å ha litt kunnskap om godt kroppsspråk

Skrevet

Også en god påminnelse når en skal på date , en mann blir faktisk mer interessert i deg når du har et skikkelig godt , fast håndtrykk.

Dette har jeg fått høre av ulike menn :)

Skrevet

Enig!! Og det samme sa faktisk mannen min til meg første gang vi møttes!

Skrevet

"gidder-du-holde-denne-litt"-håndtrykket er ikkje så sjarmerende nei.

Skrevet

Jeg vemmes av slappe håndtrykk.

Skulle jeg ansatt noen i et firma så er håndtrykket noe jeg hadde lagt vekt på.

Skrevet

Helt enig i dette. Det finnes ikke noe som er verre enn et skikkelig slapt håndtrykk!! Klem i vei, jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...