Gå til innhold

Hvor mange dager igjen TIRSDAG 26.08.08?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36 dager igjen:)

KRYSSER FINGRENE FOR DEG GULLKLMP!!!

Skrevet

0 dager igjen. har termin i dag. men virker ikke som d skjer noe med d første her nei

Skrevet

6 dager igjen... Skjer stadig noe,men kommer ikke helt igang. En liten luring her inne;)

Skrevet

4 dager over termin her... og ingenting skjer- formen er like super!:-)

Skrevet

49 dager igjen her:) Jippi:)

Skrevet

51 dager til UL termin.. Men stoler mer på min egen termin.. I så fall, bare 31 dager igjen..

Skrevet

18 dager :-) Er ikke særlig lei. Men det gjør ingenting om hun finner det for godt å komme.

Skrevet

6 dager over tiden jeg også, men om 8 dager er det to uker over tiden, så da mååååå de jo sette igang......

håper vannet går snart eller at jeg får noen heftige rier så det kan bli fart i sakene...

lykke til alle dere på overtid vi fortjener en fødsel veldig snart!

Skrevet

21 dager, og endelig *fødeklar*, og gjett om jeg er! Han kan gjerne komme nå ja!!!:-D Men må belage meg på å gå over termin, ellers blir det usannsynlig lang ventetid......

Skrevet

17 dager igjen her.

Syns dagen idag går ufattelig tregt, og så er jeg sååååå trett. Ja og ikke minst drittlei....

Skrevet

2 dager over termin i dag... Ikke morsomt å komme inn på "min side" og lese at "du har -2 dager til din termin 24.august..." Men hun kommer når hun er klar. Jeg venter i spenning...!

Skrevet

9 dager igjenn her..

"KULÅ ER FØDEKLAR" : hjalp tøyingene eller?? du skrev for noen dager siden at jordmora di driver å "tøyer" litt i deg.. :)

Skrevet

2 dager over ul termin jeg og, spennende dette her!

Skrevet

hele 84 dager igjen her, så fortsatt lenge igjen :)

Skrevet

"I dag er det tirsdag 26. august.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin tirsdag 26. august 2008." (sitat Din Egen Side)

Ser ikke ut til at det skjer stort heller....:(

Skrevet

50 dager igjen....er så lei :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...