ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Skal i møte idag med dem, men hva i huleste.. dem vil at jeg skal fri????? hvordan? Noen gode forslag? som kunne blitt knall`?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 Njaaa, nei egentlig ikke.. Litt innviklete... Kjenner en som kjenner ei.... Men hva skal jeg siii? Hjelp, drar om en time.....
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Forklar litt mer a... Gått glipp av dette jeg tror jeg
Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Du kan da ikke fri bare for at noen ber deg om det.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2008 Skulle fri 08.08.08. Fikk en tlf på morran! Såååe, avlyste det... så nå får i se da!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Er vel noen som skal lage et program om damer som frir da vel? Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå