bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 I går kveld fikk jeg kraftig hodepine.. Og det sitter i enda.. Arg.. Hjelper heller ikke stort at det er oppussing i blokka.. Som forøvrig er laget av mur..! Jeg er utslitt av å ha vondt.. Må egentli på skolen men dropper det i dag..
lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 seer ut som vi er i samme båt... Er så darlig at jeg måtte bli hjemme... Vil helst ikke ta noen tabletter, men har hørt at man bør drikke mye vann:) god bedring
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Hei. Jeg har migrene til vanlig, å spenningshodepine. Men er heldigvis blitt mindre av det nå som jeg er gravid. Men noen dager har jeg hatt en fryktelig hodepine som ikke går over. Noen dager har jeg tatt to paracett, men ikke kjennt noen forskjell. Har funnet ut at det er bortkastet å ta tab viss man først er blitt skikkelig dårlig. Prøv å spis for det hjelper faktisk. Det gjør det i allefall ikke verre. Å maasse vann. Selv er kadt nyvasket sengetøy veldig deilig å legge seg ned på!!! Lykke til å håper dere begge blir bedre!!! Ikke noe kjekt det der.
Nikkan Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Det kan også være et tegn på svangerskapsforgiftning, ikke for å skremme deg, men jeg ville ringt legen hvis du fremdeles har hodepine. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå