Gå til innhold

Åhhh alle disse silikoninnleggene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere bør være glade dere ikke har så digre pupper! Jeg hater mine! De skal bort! Man får vondt av at de er store for da er det gjerne tunge også. Bare så dere vet det! Det var dagens utbrudd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er så enig med deg selv om jeg bare har speilegg :)))

jeg kan ikke akkurat skryte på meg noe stort. bruker 80B, og da er cup`n til tider litt for stor alt etter modell/fabrikat. jeg har ammet 3 stk og så har puppene bare krympet. men aldri om jeg skal ha silikon.

min bestevenninne bruker 90G, og jeg syns så synd på henne når jeg ser hvordan hun sliter. sterke smerter i nakke og skuldre. belastningslidelser, tungt å trene, vanskelig å finne overdeler osv

klem til deg ;-)

Skrevet

Så det at man tar sillikon betyr at man skal skaffe seg digre jur?!

Okei, synd at du plages med dine pupper. Men ikke alle er ute etter Pamelaversonen.

Skrevet

Jeg har store pupper av natur så det er ikke så aktuellt for meg men veninnen min tok nettopp sillisar og dæven så fine de ble. Nå har hun C-cup, helt perfekt. Kunne nesten ønsket at jeg hadde små så jeg også kunne fikse litt;-)

Skrevet

Kan fikse de forde. Det skal jeg. Skal ha de ned til en c-cup, det tror jeg vil lette en kilo eller to der fremme

Skrevet

Er vel de færreste som legger inn silikon for å få svæææære bryster. De fleste gjør det vel for selvfølelsen sin del, og legger inn slik at det ser normalt ut!

Du skal jo selv fikse skriver du, bare at du skal ta bort litt, mens andre legger in og får ca like store!

:o)

Skrevet

Men det er ikke alle av oss som ønsker silikon som gjør det fordi vi har lyst på store pupper.

Noen av oss vil bare se normale ut, uten å måtte bruke evigheter på å stappe en eller begge cupene i en b eller c cup!

For min egen del ønsker jeg meg et par bryst som er like store. (Gjerne b-cup). Å kunne ha på seg en bikini uten å få lyst til å oppholde seg på veldig dypt vann, eller under solsengen hele dagen.

Å kunne starte dagen med å hive på seg noen klær og ikke måtte bruke tiden på å få stappet den ene cupen sånn at man ikke ser alldeles skakk ut.

Ja, jeg vet at det kan være plagsomt med for store pupper også, men det gjør ikke problemene til oss som ønsker litt større eller like store pupper noe mindre.

Ta brystreduksjon da, hvis det er så ille. Men ikke tro at det er verre med for store pupper enn "for små".

Skrevet

Vi gjør det enkelt Stratos, jeg kan ta litt av dine jeg, så får du mindre også får jeg pupper, sånn i det hele og det store ;) Deal?

Skrevet

Ja, selvfølelsen er nå ikke grunnen for at man fjerner halve brystet da! Men jeg håper lettere bryster vil medføre mindre plager i rygg, skuldre og nakke. Grunnen til at jeg kanskje tror c er aktuelt er fordi min søster har gjort det samme og er kvitt plager med str c. Tror ikke man kan sette likhetstegn mellom for små og for store bryster og grunnen til at folk fikser på dem!

Skrevet

Det høres bra ut for meg! Kan gjerne bytte helt også jeg, men da må du trene opp rygg, skuldre og nakke din først altså!

Skrevet

Nei, takk, skuldrene har jeg nok problemer med fra før, men jeg kan ta litt da, så ikke det blir så veldig tungt for deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...