Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jenta mi på 9 mnd har alltid elsket vannet, men plutselg nå er hun blitt redd dusjen. Hva kan jeg gjøre for at hun skal like seg i den? Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Ja, ikke la hu få vann eller såpe i fjeset. Det kan virke veldig skremmende på små barn, husker det selv fra jeg var liten:( Vær veldig nøye med det, så går det sikkert bedre etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det er ikke det, hun begynner å skrike lenge før vannet når hodet. Hun begynner å skrike når jeg setter henne i dusjstolen.. Hun er kjempevant med vann, har hatt henne på babysvømming siden hun var 3 mnd.. Skjønner ingenting jeg...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Tror det er en fase. Vår gutt hadde også en periode hvor han ikke var veldig glad i å dusje men nå elsker han det, og legger hodet fint bakover så han ikke skal få shampo i øynene. Kan hun ikke bare bade en stund? Eller vask henne med en klut? Så går det seg vel til etterhvert. Har du prøvd sånn dusj-skjerm til hodet når hun skal vaske håret? Vi prøvde det såvidt, men tror han var blitt for stor, han ville bare ta den av, så det ble enklere å lære han å legge hodet bakover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå