Gå til innhold

Puppene mine har fått melk hoho:)

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Sist gang kom ikke råmelken før jeg hadde født..men denne gang er det kommet i uke 33..helt rart, jeg klemte i går kveld og det kom ut råmelk..hehe..samboer ville le seg ihjel...:) Han har minner fra den tiden etter fødsel da melken sprutet over ALT hver gang det var spreng:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Deilig åvie at man har melk!! Jeg har også fått.. min melk kom ikke før etter 3 dager sist.. så jeg også synes det er litt deilig å vite!

Skrevet

Det kommer ut noe tykk hvit guffe når jeg klemmer på puppene mine også, er det råmelk? Det er ikke mye da, en liten dråpe bare... er det gunstig?

Skrevet

Her oppdaget jeg i går (29+2) at det kom ut noe gult da jeg klemte på dem, ser mest ut som smør. Er jo kjekt å vite at ting fungerer, men litt halvcreepy allikevel, litt sånn som første gang man fikk mensen:-)

Skrevet

Kommer en dråpe nå og da på natta hos meg. Blir en helt stiv flekk på lakenet i omtrent den høyden. Så jeg regner med at det er melken som begynner å melde sin ankomst. Har lagt et gammelt dynetrekk under lakenet for å ikke sause inn madrassen helt da ;)

Men enig med dere-hvis dette et sikkert tegn på at man har melk så er det greit :)

Skrevet

hehe..ja, det er rart hvordan kroppen fungerer! Helt utrolig å se at kroppen forbereder seg liksom..men veldig rart også:)

Her er det bare bittelitt sånn gul-klisete greier..og det kommer kun ut når jeg presser det ut!

Tiden da spruten står kommer tidsnok ja, uff..husker hvordan det var og ha melkespreng..måtte jo ha med meg brystpunpen alle veier:)

Skrevet

Har lekket siden uke 18-19 allerede jeg :-S nå begynner jeg å bli lei for å være helt ærlig hehe :) så unødvendig å ha så mye melk når jeg ikke har noen baby å gi den til enda..

Skrevet

å hjelpe meg, så tidlig?? jaja, blir nok spreng på deg rimelig raskt da hehe:)

men kroppene våre fungerer iallefall..er nå bra det:)

Skrevet

Jaaada, hadde sinnsyke mengder med melk sist også så det ser ut til at det blir samme greia denne gangen og gitt :)

Ja man trenger hvertfall ikke å bekymre seg for at melken ikke skal komme hehe :)

Skrevet

Du kan jo "donere" melk til andre hehe...:) Men seriøst, jeg vet om folk som gjør det her, men stress da...sitte der å pumpe seg:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...