Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar å skaffe seg nytt pass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Sønnen på 15 skal til polen om 14 dager og jeg har helt glemt å ordne pass.

Skrevet

Det kan ta opp til 10 virkedager å få det i posten. Så de anbefaler å søke om pass 3 uker før man skal reise.

Det gikk fortere hos oss...Var klart på politistasjonen 4 virkedager etter vi var der :)

Skrevet

Da valgte jeg og hente det der slik at jeg slapp postgangen.....:)

Skrevet

Det tok 2 dager å få det tilsendt hjem, dette var like før påske. Nå er vel det verste ferierushet over, så det tar nok ikke mange dagene.

Skrevet

Jeg valgte også å hente de på politistasjonen, men det er ikke alle stasjoner som lager passene derfor kan det ta litt tid. Våres pass tok ca 2 uker og da hentet jeg dem selv. Detter er fordi de ikke laget passene på denne stasjonen. Så hadde jeg hvert dere ville jeg å ordnet det med det samme - og husk at barnefaren også må signere. Jeg måtte ha med skriftlig tillatelse av han med leg. når våre barn skulle ha sine første pass.

Skrevet

Okai, da skal jeg reise og hente søknad i dag.. Skal til Roma i november, så vi bør ha god tid.. Men syns det er greit å ha de litt før..

Skrevet

Her sa de maks 10 dager, men vi fikk passene i posten dagen etter at vi var hos politiet.

Skrevet

Trenger man pass når man skal ta Colorline til Kiel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...