Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en test bli positiv når den har ligget mer enn 5min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt, mine tester har alltid blitt positiv med en gang. Jeg har alltid hatt antydning til blå-strek nr. to med en gang jeg har tatt testen. Hvis jeg var deg ville jeg testet en gang til for sikkerhets skyld.

Skrevet

hvis det står på testen at du skal se på den etter 5 minutter og den ikke er positiv da men senere må du ta en ny en. etter de minuttene som står på pakken er gått er ikke testen gyldig. så ta deg en tur på apoteket og kjøp en til =)

Skrevet

Ja, men det trenger ikke å bety at du er gravid.

Testen er bare gyldig i x-antall minutter etter at du har tisset på den (står i bruksanvisningen), og det resultatet som kommer opp etter de minuttene er ikke gyldige.

Dersom du er usikker kjøper du en ny test og tar om noen dager.

Men husk ... følg bruksanvisningen (også det de skriver om hvor lenge testen er gyldig)!

Skrevet

Jeg trodde den ikke virka og kasta den, men var litt nysgjerrig og måtte se en gang til og da var det 2 strek

Skrevet

Det som var poenget mitt også, om den kan bli positiv når den ligger lenge selv om du ikke er gravid

Skrevet

Den kan vel ikke det. må jo ha dette hormonet i urinen for at den skal bli positiv. kan hende du er veldig tidlig gravid hvis det tok lang tid før det kom frem.

Skrevet

GRAVID GRAVID GRAVID GRAVID!!!!!

CB testen var positiv med en gang!!!!!

Skrevet

wow!

gratulerer så mye :)

Skrevet

hei hei. første gangen jeg var gravid så tok jeg en test rundt klokka fem på morgen,det var kun en strek. når mannen min våknet en time seinere var det fortsatt en strek.gadd ikke gå ut å kaste den på natta.men når jeg stod opp rundt klokka ti gik jeg inn på badet for å hente den og kaste den i søppla,men da var det brått to streker der.etter så mange timer,så trodde jo ikke noe på det.derfor dro jeg rett til byen å kjøpte en ny test.den tok jeg ikke på morgen urinene da,dette var testen som gir kryss. den slo ut med engang, så jeg var gravid den gangen selv om testen slo ut så lenge etterpå.er jo som du sier, må jo være noe i det når det vises to streker selv om det tar tid,for skal jo kun slå ut om man er gravid.

denne gangen trengte jeg kun en test:) da stod det gravid med engang:)dagen før bryllupsreisen hihi:)

lykke til godt det ble positiv test på den andre også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...