Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Skal på ordinær UL i dag og kjenner plutselig at jeg gruer meg litt. Fantaserer frem og tilbake om alt som kan gå galt nå. Uff....... Noen oppløftende ord?
kaffeglad Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hei hei, Har ikke så mange oppmuntrende ord, har nemlig begynt å grue meg selv. Skal på UL om et par dager, men tenker at det er bedre å vite enn å ikke vite dersom noe mot formodning skulle være galt. Lykke til! Det går så bra :-)
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det går helt sikkert bare fint=) Dere får se en sprell,levende baby og alt iorden=) Ultralyd er så spennede..gleder meg til jeg skal,men det er sååå lenge til..6oktober!! som sambo sa; d e jo rett før ongen kjæm ut da! er i uke 14...;p
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Sånn tror jeg alle har det. Jeg skal på ekstra UL i dag (studenter på opplæring som trengte en gravid å øve seg på...), og selv om jeg har vært på ordinær UL og hos jordmor i går så er jeg uansett bittelitt urolig for at noe skal ha skjedd i løpet av natta eller de ser noe som alle andre har oversett. Vet jo at sannsynligheten er minimal, men det er nok morsinstinktet og det ubehagelige i å ikke ha noen kontroll over utviklingen som gjør det. Oppløftende ord .... det går som oftest bra!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 grudde meg også forrige onsdag:)med ei gang man legger seg ned gleder man seg til å se og det går jo aldri fort nok til hun får begynt:) utrolig fantastisk opplevelse å se den lille ligge i fosterstilling og ligge å spreller med armer og bein.mer virkelig da og det er jo skjeldent det er noe galt da.si ifra åssen det går da? skal igjen i morgen,fikk ikke til og ta målene.sprella sånn og i fosterstilling.nå gleder jeg meg kjempemye.uka har gått så sent:)lykke til
Vintersol Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Ingen trøstende ord dessverre, annet enn at sånn tror jeg mange har det. Det er jo litt skummelt. Hva kan de finne? Men husk at i de aller, aller fleste tilfeller er det et sprell levende og friskt foster du får hilse på =) Det er en utrolig stor opplevelse. Har ett barn fra før, og sambo synes UL var mer skummelt enn fødselen...
Giinaღ Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Har dessverre heller ingen oppløftende ord å komme med annet enn at du er HELT NORMAL!!! Vi var på UL i går og jeg grudde meg helt frem til jeg hadde lagt meg ned. Da var det glemt En superbra opplevelse for de aller aller fleste. Det er vel bare statistikken du kan støtte deg til her, noe jeg synes du skal gjøre. Lykke til!!! Stikk gjerne innom når det er overstått med en oppdatering.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Hei hei =). Tror det er helt vanlig. Hadde det slik forgje uke før vi skulle på ul. Var sånn at jeg nesten ikke ville. Det man ikke vet har man ikke vondt av følelser dukket opp i mitt hode. Da sa min kjære at han ville nå uansett å at det helt sikkert gikk kjempe fint (han var sikkert litt oppgitt over alle disse ideene som dukker opp i hodet mitt). Å viss jeg skulle være vanskelig så fikk jeg lukke igjen ører å øyner, for han ville se babyen sin. Hihi. Å det var kjempe gøy!!! Vi såg en liten krabbat som låg å sprellet litt med armene og beina rett opp mot hodet, og så låg seg ned å koste litt før den turnet videre. Bare kos deg!!! Går nok kjempe fint!!! Lykke til. Å sender deg en klem jeg
Giinaღ Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Jaaa ikke sant det var gøy? Fikk lyst å hente han ut og ta han med hjem med det samme, jeg
isi* med liten januar spire!! Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 Ja sant. Er halvveis idag, men fant plutselig ut at det fortsatt er leeeeeeenge til han kommer. Hihi jaja vi får kose oss med de voksende magene i mens (når de først begynner å vokse da :-p)
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 26. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2008 Det gikk fint! Men takk for alle trøstende ord... Såvidt jordmoren kunne se var det en frisk og aktiv liten gutt inni magen min. Dette blir moro om ...ja, oi så mange uker....
Giinaღ Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Så herlig Enda en gutt, ja tihi. Måtte forresten ut og "feire" dagen litt med å shoppe et par blå bodyer. Når ble din termin da?
Giinaღ Skrevet 26. august 2008 #13 Skrevet 26. august 2008 Akkurat det samme tenkte jeg på for ikke lenger enn en time siden. Det er jammen meg lenge igjen. Men men nå kan vi endelig begynne å shoppe litt og planlegge. Det blir gøy (og dyrt! hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå