Gå til innhold

Gavetips til svigerfar som blir 60 år mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har virkelig ikke peiling på hva vi skal gi, han har jo alt og det han ikke har kjøper han jo selv...

Så noen tips fra dere hadde vært fantastisk flott : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme tips til deg som til en 50 års dag her.

Hva med en stor flott blomsterdekorasjon med en flaske vin eller to oppi? Eller en flaske med noe annet du vet han liker

Skrevet

Gavekort på en resurant. Vi ga det til Svigermor da hun fylte 60. Hun og svigerfar kjempe koste seg på Big Horn med mat og vin!!

Skrevet

Dytter litt...

Kunne godt hatt noen flere tips : )

Skrevet

En litt finere cognac, anbefaler AEDOR no. 5. Den er litt dyr, men spør gjerne noen på polet om hjelp. Ga det til min farfar, og han ble storfornøyd! For å toppe det, fins det mange flotte cognac-glass å kjøpe!

Skrevet

Hei. Vi var i 70 års lag til svigerfar i helga. Han har også alt, så det er helt umulig å finne på noe til han. Så vi begynte å tenke litt over hva han har snakket om gjennom tiden som han ønsker å gjøre, og vi kom på at han har så lyst på tur med hurtigruta mellom bergen og kirkenes. Så vi gikk sammen flere, og ga penger til det formålet. Så nå er han på god tur til å få turen sin. Tenkte bare jeg skulle lufte dette,kanskje dere kan finne på noe liknende:)

Skrevet

Vi også kjører den Hurtigruta-varianten når svigerfar fyller 60 neste år. Han har også alltid hatt lyst på en tur med den. Sliter bare litt med logistikken når det gjelder å samle inn penger til formålet... Og å få sagt fra til alle som kanskje kunne tenke seg og bidra. Blir vel vi som er initiativtagere til gaven, så da må vel vi (les jeg) administrere også... Hvordan løste dere dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...